Customer Support Technician
Full Time
- Custom product
- Iași, România
- Botoșani, România
Detalii
Echipa Atek Software își extinde echipa dedicată asistenței tehnice oferită clienților.
Responsabilități
- Interacționezi cu o parte din clienții companiei și oferi suport tehnic.
- Realizezi diferite prezentări, manuale și documentații tehnice ale produselor companiei.
- Colaborezi cu echipa de dezvoltatori pentru a înțelege sistemele software.
- Efectuezi întâlniri tehnice cu clienții și prezinți produsele.
- Faci parte dintr-o echipă dinamică din domeniul IT.
Cerințe
- Abilități de comunicare, înțelegere și relaționare în timp real
- Capacitate de asimilare a detaliilor tehnice legate de un produs software
- Aptitudini de organizare și atenție la detalii
- Cunoașterea sistemului de operare Windows și aplicațiile din suita Microsoft Office
Avantaje
- Experiență în elaborarea documentației și a manualelor de utilizare
- Abilități în testarea produselelor software
- Permis de conducere categoria B
- Cunoștințe generale de contabilitate
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare din domeniul economic sau IT
Oferta
- Salarizare competitivă în funcție de abilități
- Bonusuri de loialitate și avantaje în funcție de nivelul de implicare
- Poziție ce oferă o introspectivă asupra fluxului de muncă într-o companie IT
- Promovare și mentenanță a produselor cu impact vizibil în comunitate